Välkommen till KHK Marknad

Modern sponsring är inte en kostnad, det är en investering.

I takt med att mediekanalerna ökar har det blivit svårare att sticka ut och synas som företag. Det krävs idag en väl genomarbetad strategi och en generös budget för att nå ut på en ny marknad.

Därför är sponsringen idag en av de mest effektiva och växande marknadskanalerna för företag. Idag omsätter sponsring mer än traditionell TV-reklam och internetmarknadsföring.
Sportevenemangen når idag en stor publik och ju fler företag som är med och sponsrar, desto fler företagsmänniskor finns på plats i publiken och framför TV-apparaterna.

Därför handlar inte modern sponsring om att mäta skyltexponering. Modern sponsring handlar om att inleda och vårda relationer med människor, ett sätt att skapa intresse och en positiv bild av företaget.

Ju mer digitaliserat vi lever, desto mer intressant blir just verkliga upplevelser. Därför blir exempelvis en hockeyarena en utmärkt plats att synas på för att utveckla sitt nätverk i företagsvärlden.

Istället för att se sponsring som välgörenhet eller ett traditionellt medieköp bör man se det som ett strategiskt partnerskap. Ett sponsringssamarbete ska vara en vinnande affär för båda parter!  

Kontakta oss

Ted Lilja

Försäljningschef

Filip Cruseman

Säljare
Försäljning

Mikael Kurki

Säljare
Försäljning
Huvudleverantör
Webbpartners
Huvudpartners
Ligasponsorer